24 Μαΐ 2014

Η Προφητεία




"Και η Εύα παραπλανηθείσα υπό του όφεως, έφερε την καταστροφήν και τον θάνατον στο ανθρώπινο γένος", άκουσα μια απόκοσμη φωνή που με διαπέρασε συθέμελα.

"Έστειλα τον σεισμό", συνέχισε η φωνή, "ένα απλό προμήνυμα των όσων θα ακολουθήσουν. Λιμοί, λοιμοί, συμφορές, σεισμός και συσσεισμός, και χάσμα ανοιγήσεται και βρώσεται τους αναξίους, εκείνους που δεν άκουσαν τις εντολές μου. Καταποντισμός εις τα σκότη της κολάσεως, όπου ο βρυγμός και ο τριγμός των οδόντων".

Τρέμοντας είδα τον άγγελο Κυρίου και μόλις ακούστηκα που ρώτησα:

"Είσαι ο Γαβριήλ;"

"Δεν με γνωρίζεις, άχρηστε θεολόγε", μου είπε ο αρχάγγελος και κοίταξα καλύτερα. Είδα τη ρομφαία.

"Αρχάγγελε Μιχαήλ, λυπήσου μας", ψέλλισα γονατιστή.

"Σήκω", μου είπε. "Δεν είμαι βέβαια ο Γαβριήλ, εκείνος τα λέει πολύ γλυκά, με κρίνα και ζαχαρωτά, εγώ είμαι ο Μιχαήλ και ο λόγος μου σπαθί".

Έσκυψα και προσκύνησα ώς το δάπεδο, και δεν τολμούσα καθόλου να αναβλέψω.

"Σήκω αμέσως", με πρόσταξε πάλι. "Και πες στο λαό μου, να μη διανοηθούν να ψηφίσουν εκείνους τους σατανολάτρες, ηλιολάτρες ναζιστές, αν δεν θέλουν να νιώσουν την οργή του Κυρίου. Σήκω αμέσως, το δίχως άλλο, και κήρυξε τις προσταγές μου, για να μην την πάθεις σαν άλλος Ιωνάς και καταλήξεις στο σκότος της κοιλίας του κήτους. Να ξέρουν όλοι, απ' άκρου σ' άκρο, ότι όποιος αθετήσει τις εντολές μου, τον περιμένει ο έσχατος καταποντισμός. Όποιος ισχυρισθεί ότι πλανήθηκε, δεν θα δει ξανά το φως του Κυρίου, αφού είναι τυφλός και δεν ξεχωρίζει το φως από το σκότος. Σήκω, είσαι η τελευταία ειδοποίηση," μου είπε ο άγγελος κι εχάθη.

Και να 'μαι, καλά καλά καφέ δεν έψησα, και τρέμοντας σας το λέγω: "τάδε λέγει Κύριος!" Ευθύνη από εδώ κι εμπρός άλλη δεν φέρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: